Παρουσίαση του δίσκου <<Άκρα τόπου>> του Γιώργου ΨαράκηΤρίτη 2 Ιουνίου στις 21:00, στο πολιτιστικό κέντρο Ηρακλείου!
Στην παρουσίαση θα παίξουν:
Γιώργος Ψαράκης (φωνή – λαούτα)
Στέλιος Πετράκης (λύρες)
Μιχάλης Κονταξάκης (μαντολίνο)
Παναγιώτης Κατσικιώτης (Τσίκο) (κρουστά)
Γιώργος Ζαχαριουδάκης (πνευστά)
Δέσποινα Φανουράκη (τσέλο)
Ευγενία Τόλη-Δαμαβολίτη (τραγούδι)
Χαραλάμπης Παρασκάκης (λύρα-τραγούδι)
Ομιλητές:
Ανδρέας Αεράκης
Μανώλης Ψαράκης
Δώρα Μελά
Είσοδος Ελεύθερη
Παραγωγή: Αεράκης – Κρητικό Μουσικό Εργαστήρι & Σείστρον
