Απελευθέρωση θαλάσσιας χελώνας στις Γούρνες
Το Ενυδρείο Κρήτης του ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε. ανακοίνωσε την επανένταξη μίας θαλάσσιας χελώνας (Caretta caretta ) στο φυσικό της περιβάλλον, η οποία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026, στις 11:00 π.μ., στην παραλία μπροστά από το Ενυδρείο Κρήτης (καιρού επιτρέποντος) στις Γούρνες (πρώην αμερικανική βάση). Η δράση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της τελετής λήξης του προγράμματος «Υγιής Ωκεανός – Υγιής Εγώ» και αποτελεί μια ξεχωριστή ευκαιρία για το κοινό να παρακολουθήσει από κοντά την επιστροφή του ζώου στη θάλασσα, αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας και διατήρησης της θαλάσσιας ζωής.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το link που ακολουθεί: https://www.voltarakia.gr/voltaraki/apeleftherosi-thalassias-chelonas/
